keskiviikko 21. elokuuta 2013

Fuksiaa pitsiä


Enkös minä jotain hillittyä luvannut? Hahhah. No, onpahan ainakin yksiväristä. Malli Novitan sivuilta, olin tuota pitkään katsellut "sillä silmällä". En kyllä tiedä mikä tuossa mallissa oli olevinaan mutta tuntui tylsältä kutoa? Ehkä se oli vaan tuo yksivärisyys noitten kirjavien jälkeen. Koko 37-38 eli nämä olisi omaankin jalkaan sopivat. Varresta tein matalamman kuin ohjeessa, tuo pitsi ei jousta niin paljoa joten jos yhtään pidemmän olisin tehnyt niin ainakaan minun pohje ei sinne enää olisi mahtunut. Eikä ne niin kovin paksut edes ole :) Varsi siis 21 cm pitkä, ohjeessa oli 26. Ihan nätti mallihan tuo on mutta toista paria en tee tällä mallilla, kyllästyin jo ekan sukan aikana. Langan riittävyys alkoi jännittämään puolessavälissä toista jalkaterää, hyvin se kyllä sitten riitti. Tuskin olisi riittänyt tuolla ohjeen mukaisella varrella minun käsialallani.





Ihan noin pinkkiä tuo lanka ei luonnossa ole, mun mielestä enemmän fuksian värinen. Seuraavaksi jotain palmikkoa ehkä??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti